Bag 007 står nørden Q. Vi står bag plejepersonalet.

Plejecentrenes og bostedernes Q

Der løbes rigtig stærkt på de danske plejecentre og bosteder. Til tider kan det være svært at finde tid til det helt nære. Det vil vi gøre noget ved.

Den vigtigste opgave for Sekoia er nemlig at understøtte det faglige personale. Det kan vi med indblik i det, der foregår på plejecentrene og bostederne, så vi sammen lykkes med at frigive varme hænder fra kolde opgaver. 

Borgernes behov og fagpersonalets arbejdsgange spiller derfor en central rolle i udviklingen af Sekoia. Netop derfor gør vi en dyd ud af, at alle nye medarbejdere skal med ud og se Sekoia i aktion.

Sekoias rødder 

Sekoia blev stiftet i 2011 med missionen om at gøre en forskel i en sektor karakteriseret af travlhed. Store dele af den innovation og digitalisering vi stødte på, foregik i sundhedsvæsnet. Her ønskede vi i første omgang at bidrage på de kommunale plejehjem.

Ved at følge forskellige fagpersoner i deres arbejdsdag, blev vi mødt af en utrolig dedikation. Vi oplevede, at de rette beslutninger blev truffet af fagpersoner på et oplyst grundlag, og missionen blev derfor at skabe en meningsfuld digital løsning til understøttelsen af samme.

Grenene i Sekoia

Da Sekoia blev stiftet, vidste vi ikke meget om plejesektoren. Vi har derfor brugt meget tid sammen med vores kunder på at udvikle og planlægge den løsning, de anvender i dag. Sådan gør vi i øvrigt stadig, når vi udvikler nye funktioner.

Ligesom flere medarbejdere har en social- eller sundhedsfaglig baggrund - fra sygeplejersker til plejecenterledere. Ledestjernen er den samme. Vi vil være med til at gøre en forskel for personalet i deres arbejde med borgeren. Og give støtte som de store solide Sequoia-træer.

      

Sekoia er

Dokumenterede resultater

Vores kunder fortæller at Sekoia har en stor betydning for deres arbejdsgange og service. Fagpersonalet sparer blandt andet én til to timer pr. vagt ved dokumentation direkte ud hos borgerne.

Bredt implementeret

Sekoia er implementeret på mere end 150 plejecentre og bosteder, hvor der understøttes mere end 2 millioner plejeopgaver om måneden.

Med dig hele vejen

Hos Sekoia insisterer vi på at assistere jer med en struktureret implementeringsplan, så I sikres at være forberedte og klar til gå digitalt. Vi er selvfølgelig klar med support og sparring igennem hele forløbet.

Return on investment

Sekoia kan dagligt spare jer for tid og penge ved reducering af en masse papirarbejde og kontortid. Det betyder flere varme hænder og mere pleje for pengene. Flere af vores kunder har endda oplevet en tilbagebetalingsperiode på kun 6 til 12 måneder.

Vil du vide mere?

Send os en mail på kontakt@sekoia.dk eller ring på 7229 2911

Sekoia   /   Bredskifte Allé 5   /   8210 Aarhus V   /   kontakt@sekoia.dk   /   Tlf. 7229 2911 Sekoia
Bredskifte Allé 5   /   8210 Aarhus V
kontakt@sekoia.dk   /   Tlf. 7229 2911
Sekoia
Bredskifte Allé 5
8210 Aarhus V
kontakt@sekoia.dk
Tlf. 7229 2911