Sekoia:
Årsrapport

2016 har været et godt år for Sekoia, hvor vi har opnået nøgleresultater i form af en fordoblet abonnementsbase og et konsolideret proof of business i Danmark, Sverige og England, foruden tilvæksten af et nyt marked i Holland.

Årets økonomiske resultat afspejler fint de investeringer, vi har foretaget i løbet af året. Sekoia har opnået en markant vækst i kundeporteføljen og oplever til stadighed udtalt tilfredshed blandt eksisterende kunder.

På baggrund af den fortsat stigende interesse for Sekoia, har vi udvidet vores udviklingsaktiviteter med henblik på at forbedre både produkt og implementeringsmetoder.

Sekoia har ultimo 2016 udvidet ejerkredsen og fået tilført kapital, som understøtter den fortsatte udvikling af virksomheden – mod at understøtte kunder og brugere inden for plejesektoren med det bedst tænkelige, digitale produkt.

Digitalisering (jaja)
men hvorfor?

Der er meget snak om digitalisering og velfærdsteknologi inden for social- og ældreområdet. Års fravær har måske bekræftet for mange, at nu må det være på tide. Men hvorfor egentlig? Denne artikel forsøger at punktere et par sandheder om det nye sort og udfordre digitalisering på strategien.

30.05.2018   |   LÆS MERE
Sekoia
2017

Sekoia har i 2017 opnået nøgleresultater i form af en forøget kundebase, som har rundet 100 plejecentre i de hovedmarkeder, Sekoia søger udbredelse i; Danmark, Sverige og England.

29.05.2018   |   LÆS MERE
Privatlivs-
og Cookiepolitik

Som følge af GDPR, vil vi gerne minde alle vores læsere om muligheden for at afmelde vores nyhedsbrev. Skulle du ikke ønske at modtage disse månedlige historier omkring digitalisering, er det altid muligt at undslippe.

25.05.2018   |   LÆS MERE
Sekoia   /   Bredskifte Allé 5   /   8210 Aarhus V   /   kontakt@sekoia.dk   /   Tlf. 7229 2911 Sekoia
Bredskifte Allé 5   /   8210 Aarhus V
kontakt@sekoia.dk   /   Tlf. 7229 2911
Sekoia
Bredskifte Allé 5
8210 Aarhus V
kontakt@sekoia.dk
Tlf. 7229 2911