Sekoia
2017

Sekoia har i 2017 opnået nøgleresultater i form af en forøget kundebase, som har rundet 100 plejecentre i de hovedmarkeder, Sekoia søger udbredelse i; Danmark, Sverige og England.

Årets økonomiske resultat afspejler fint de investeringer, der er foretaget i løbet af året. Sekoia oplever i stigende grad en udtalt tilfredshed blandt eksisterende kunder og et dækkende feature set, som stiller kunderne stærkere i deres digitale transformation.

På baggrund af den fortsat stigende interesse for Sekoia, har vi udvidet vores udviklingsaktiviteter med henblik på at forbedre både produkt og leverance, herunder lanceringen af et kundeunivers, med adgang til unikke metoder, implementeringskoncepter og e-læring.

Sekoia ser frem mod et 2018, hvor den fortsatte udvikling af virksomheden skal sikre endnu flere skalaimplementeringer og en øget tilstedeværelse i de udenlandske markeder, hvor den digitale trend er opadgående. Målet er at understøtte kunder og brugere inden for plejesektoren med den bedst tænkelige, digitale løsning.

Implementerer vi stadig?
Eller er det gået af mode?

Implementering af IT og teknologi sker næppe uden en forundersøgelse af de gevinster, værktøjet lover at tilvejebringe. Sådan har særligt velfærdsteknologi solgt sig selv. Med business cases og return on investment højt på købers dagsorden. Gevinsterne har som minimum skullet opveje omkostningerne. Og gerne sikre strategiske landvindinger for de organisationer, der implementerer. Ja. Men fordi man har investeret, betyder det ikke, at gevinstrealiseringen sker problemfrit. Tværtimod.

28.11.2018   |   LÆS MERE
Klare og synlige aftaler
giver en uventet ro

I bestræbelserne på at opnå en fælles, faglig kultur har bostederne i Brønderslev kommune valgt at digitalisere nogle dokumentations- og kommunikationsprocesser. Undervejs er man stødt på en uventet gevinst, som vækker særlig begejstring.

30.10.2018   |   LÆS MERE HER
Er digitalisering relevant
på plejecentre og bosteder?

Den demografiske udfordring og de kommunale budgetter danner den ydre ramme for de betingelser, som digitaliseringen af omsorgsområdet foregår på. Men det er den øgede kompleksitet, der for alvor sætter skub i behovet.

25.09.2018   |   LÆS MERE
Sekoia   /   Bredskifte Allé 5   /   8210 Aarhus V   /   kontakt@sekoia.dk   /   Tlf. 7229 2911 Sekoia
Bredskifte Allé 5   /   8210 Aarhus V
kontakt@sekoia.dk   /   Tlf. 7229 2911
Sekoia
Bredskifte Allé 5
8210 Aarhus V
kontakt@sekoia.dk
Tlf. 7229 2911