Sekoia
2017

Sekoia har i 2017 opnået nøgleresultater i form af en forøget kundebase, som har rundet 100 plejecentre i de hovedmarkeder, Sekoia søger udbredelse i; Danmark, Sverige og England.

Årets økonomiske resultat afspejler fint de investeringer, der er foretaget i løbet af året. Sekoia oplever i stigende grad en udtalt tilfredshed blandt eksisterende kunder og et dækkende feature set, som stiller kunderne stærkere i deres digitale transformation.

På baggrund af den fortsat stigende interesse for Sekoia, har vi udvidet vores udviklingsaktiviteter med henblik på at forbedre både produkt og leverance, herunder lanceringen af et kundeunivers, med adgang til unikke metoder, implementeringskoncepter og e-læring.

Sekoia ser frem mod et 2018, hvor den fortsatte udvikling af virksomheden skal sikre endnu flere skalaimplementeringer og en øget tilstedeværelse i de udenlandske markeder, hvor den digitale trend er opadgående. Målet er at understøtte kunder og brugere inden for plejesektoren med den bedst tænkelige, digitale løsning.

Overdreven dokumentation
er en belastning

At forstå de mange skemadrevne og tavlebaserede rutiner på et plejecenter eller et bosted er ikke en nem opgave. Der findes nærmest endeløse dokumentationsformer. Hver med sine historiske grunde og med mulighed for at understøtte det faglige arbejde. Samtidig optager disse en god del af tiden til rådighed for social omsorg.

16.05.2019   |   LÆS MERE
Sekoia 2018
set i bakspejlet

Sekoia har i 2018 opnået nøgleresultater i form af en forøget kundebase, som har rundet 150 plejecentre og bosteder i de markeder, Sekoia primært opererer i: Danmark, Sverige og England. Med tilgang af kunder i alle markeder og flere end 30 mio. registreringer i systemet.

30.04.2019   |   LÆS MERE
Dokumentation må spille
en større rolle end rygdækning

Dokumentation spiller en stor rolle i plejesektoren. Lovmæssige krav og forventninger gør, at man sikrer sig et dokumentationsspor for den ydelse og omsorg, borgeren har modtaget. Men dokumentationen har et større potentiale end denne evidens. Nøglen til at indfri potentialet ligger i at arbejde proaktivt med den information, man indsamler. Det kræver dog, at hele organisationen er gearet til det. Hvilket leder tilbage til den oprindelige motivation? Er det rygdækning? Eller ønsker vi at gøre det bedre i morgen, end vi gjorde i dag?

28.03.2019   |   LÆS MERE
Sekoia   /   Bredskifte Allé 5   /   8210 Aarhus V   /   kontakt@sekoia.dk   /   Tlf. 7229 2911 Sekoia
Bredskifte Allé 5   /   8210 Aarhus V
kontakt@sekoia.dk   /   Tlf. 7229 2911
Sekoia
Bredskifte Allé 5
8210 Aarhus V
kontakt@sekoia.dk
Tlf. 7229 2911