Er du økonomiansvarlig?

Sekoia er et værktøj, der løser varme hænder fra kolde opgaver, og hjælper jer til at bruge tiden, hvor I gør en forskel. Den tid bliver samtidig til gode business cases.


Sekoia kan spare jer for en masse papirarbejde og kontortid. Det betyder mere pleje for pengene og en tilbagebetalingsperiode på kun 6-9 måneder
Det hænger sammen med den effektivisering, som er mulig, når man går fra at arbejde analogt til digitalt.

Sekoia er implementeret på flere end 80 institutioner i 15 kommuner over hele landet og understøtter lige nu 5000 fagpersoner og 1.5 mio. plejeopgaver om måneden. Det kan vi, fordi vi har minimeret alle tænkelige fejlkilder og skabt en meningsgivende implementering, som giver effekt fra dag 1.


Med Sekoia får du en
gennemprøvet business case 

Sekoia bistår gerne med en beregning af forretningspotentialet i form af business cases. Vi ser på opgørelsen af de besparelser, der ligger i anvendelse af Sekoia, og dermed synliggøres ikke bare den kvalitative men også det økonomiske potentiale.

Arbejdet med jeres business case sker gennem en detaljeret gennemgang af jeres plejeopgaver og den potentielle gevinstrealisering her. Sammen kan vi estimere, hvornår jeres investering i Sekoia er tjent hjem. Inden det første år er gået, vil engangs-investeringen være tjent hjem og den økonomiske besparelse vil for alvor tage fart.

Læs hvordan Odense kommune frigiver 12 mio. årligt ved hjælp af Sekoia

Vil du vide mere?

Send os gerne en mail på kontakt@sekoia.dk eller ring på 7229 2911

Sekoia   /   Bredskifte Allé 5   /   8210 Aarhus V   /   kontakt@sekoia.dk   /   Tlf. 7229 2911 Sekoia
Bredskifte Allé 5   /   8210 Aarhus V
kontakt@sekoia.dk   /   Tlf. 7229 2911
Sekoia
Bredskifte Allé 5
8210 Aarhus V
kontakt@sekoia.dk
Tlf. 7229 2911