Hvorfor vælge Sekoia

Sekoia er et digitalt værktøj til plejesektoren, der løser varme hænder fra kolde opgaver. Løsningen består af touchskærme med kundetilpassede apps, som installeres hos den enkelte borger. Ved hjælp af skærmene får I adgang til al den viden, I har brug for. Lige der hvor I har brug for den. Resultatet er bedre pleje, færre fejl og mere arbejdsglæde.

Mere tid til omsorg

Sekoia er et digitalt værktøj til plejesektoren, der løser varme hænder fra kolde opgaver. Løsningen består af touch-skærme med kundetilpassede apps, som installeres hos den enkelte borger.

Ved hjælp af skærmene får I adgang til al den viden, I har brug. Lige der hvor I har brug for den. Resultatet er bedre pleje, færre fejl og mere arbejdsglæde.

 

Skræddersyet pleje

Med Sekoia kan I få overblik over opgaver, administrere jeres dag, foretage bestillinger, dele viden og rapportere hændelser. Lynhurtigt og med et tryk på en skærm.

Der er over 30 forskellige apps, som indeholder skræddersyede informationer om borgeren, så plejen kan tage udgangspunkt i mennesket, i stedet for rigide kasser og systemer.

Færre fejl

Vores kunder reducerer alle mængden af utilsigtede hændelser – blandt andet ved at forhindre, at viden går tabt i overleveringen til kollegaer og vikarer. Når arbejdsdagen bliver mere sammenhængende og informationer flytter sig automatisk, sker der færre fejl. 

Sekoia sikrer, at intet går tabt i bunken af gule sedler og kinabøger – heller ikke når der er vikarer. Det skyldes, at al relevant viden er tilgængelig i borgerens bolig, i stedet for på centrale kontorer.

Let at bruge

Sekoia er skabt til at blive brugt – og alle skal kunne være med – uden manual og uden forudsætninger. Vi hjælper jer med at komme godt i gang og står altid klar med service og support.

Hvis I ligner vores andre brugere, vil I være selvkørende inden for otte uger. Hvis i frygter endnu et "IT projekt", bliver i glade for Sekoia.

Sekoia er

Dokumenterede resultater

Vi kan hjælpe jer med at sænke kontortiden og reducere utilsigtede hændelser. Samtidig fortæller vores kunder, at sygefraværet daler mens medarbejdertilfredsheden stiger.

Bredt implementeret

Sekoia er fuldt implementeret på mere end 45 institutioner i 11 kommuner over hele landet og understøtter lige nu mere end 1 mio. plejeopgaver om måneden.

Med dig hele vejen

Vi har minimeret alle tænkelige fejlkilder og insisterer på 8 ugers implementering, så I bliver helt selvkørende. Efterfølgende er vi klar med support og sparring.

Return on investment

Sekoia kan dagligt spare jer for en masse papirarbejde og kontortid. Det betyder mere pleje for pengene og en tilbagebetalingsperiode på kun 9-12 måneder.

Vil du vide mere?

Send os en mail på kontakt@sekoia.dk eller ring på 7229 2911

Sekoia   /   Bredskifte Allé 5   /   8210 Aarhus V   /   kontakt@sekoia.dk   /   Tlf. 7229 2911 Sekoia
Bredskifte Allé 5   /   8210 Aarhus V
kontakt@sekoia.dk   /   Tlf. 7229 2911
Sekoia
Bredskifte Allé 5
8210 Aarhus V
kontakt@sekoia.dk
Tlf. 7229 2911