Support

Hos Sekoia går vi meget op i vores support. Det er vigtigt, at I som brugere føler, at vi lytter og tager henvendelser seriøst. Den tilgang ser vi som en genvej til effektivitet og godt humør.

Det er nemt at kontakte os gennem flere kanaler og vi gør en dyd ud af at være til rådighed. Samtidig tilbyder vi hurtige svar på ofte stillede spørgsmål i en FAQ. Til alle jer, der bare lige skal ledes på rette spor. 

Veje til viden

Det er muligt at kontakte os gennem vores administration, hvor I let kan skrive en direkte besked. Derudover kan I kontakte os på mail. De henvendelser får helt samme behandling og prioritet som en henvendelse gennem vores support-side.

Alt efter hvad en henvendelse omhandler, kan vi også anbefale, at man tjekker vores vidensbase på support.sekoia.dk. Her er samlet en række artikler omkring de henvendelser, vi modtager flest af. Og vidensbasen bliver løbende opdateret, så den altid afspejler de oftest stillede spørgsmål.

 

Åbningstider

Ud over kontakt gennem administration og mail, er der mulighed for at ringe til os. Det er forståeligt, at man føler, det vil være hurtigere at ringe, men behandlingstiden er generelt hurtigere ved at sende en mail. Her kan vores support nemlig samle en sag op, lige så snart de er ledige. Frem for at vente i telefonkø på en ledig medarbejder.

Åbningstider: 08.00 - 16.00

 

Har du brug for hjælp?

Gå direkte til support.

Sekoia   /   Bredskifte Allé 5   /   8210 Aarhus V   /   kontakt@sekoia.dk   /   Tlf. 7229 2911 Sekoia
Bredskifte Allé 5   /   8210 Aarhus V
kontakt@sekoia.dk   /   Tlf. 7229 2911
Sekoia
Bredskifte Allé 5
8210 Aarhus V
kontakt@sekoia.dk
Tlf. 7229 2911