Funktionalitet

Sekoia er bygget op om en række apps, der skaber overblik og understøtter jeres arbejdsgange. I vælger selv hvilke funktioner, der giver mening for jer. Og ændrer behovet sig i fremtiden, tilpasser vi løsningen så den matcher.

Sekoia er skabt til at blive brugt, og alle skal kunne være med – uden manual og uden forudsætninger. Vi hjælper jer med at komme godt i gang og står altid klar med service og support. Hvis I ligner vores andre brugere, vil I være selvkørende inden for otte uger.

De daglige opgaver

Med Sekoia kan I koordinere det samlede arbejde med den enkelte borger. Se alle dagens opgaver og kryds af i takt med, at de bliver fuldført. Opgavelisten dikterer ikke, hvad I skal, men hjælper jer med at prioritere og sikrer, at intet bliver glemt. Kort sagt: Konstant overblik.

Aftaler og aktiviteter

Sekoia giver jer et præcist overblik over, hvilke aftaler og aktiviteter, jeres borgere deltager i. På den måde kan I planlægge ugen og fordele ressourcer mere effektivt. Via kalenderen har borgeren mulighed for at tilmelde sig aktiviteter, som I eller andre aktører udbyder. Det er nemt, hurtigt og sikrer, at langt flere borgere deltager i ugens favoritter.

Det er samtidig oplagt, at borgeren koordinerer aftaler med sin familie og venner gennem kalenderen. 

Registrering af hændelser

Plejepersonale bruger en stor del af arbejdstiden på registrering og dokumentation. Sekoia giver jer mulighed for lynhurtigt at registrere forudsete, men ikke planlagte, hændelser, som fx nødkald, væskeindtag eller utilsigtede hændelser ­– uden at forlade borgeren. Det gør det nemt at samle data, som I kan bruge til at forbedre indsatsen og dokumentationen.

Hold kontakten

Sekoia skaber også værdi for borgerne, deres familie og venner. Blandt andet kan man holde kontakten, dele familiebilleder på skærmen, koordinere besøg i kalenderen og få hjælp til dagligdagen. Og det er ikke kun vigtigt for borgeren og familien. For personalet skaber det yderligere indsigt og overblik. En af de dobbelte gevinster, vi er på udkig efter.

Del jeres billeder

Borgerens familie og venner kan sende de nyeste billeder til borgerens skærm. Og den anden vej. Som en social nyhedstjeneste deler man billeder og kan oprette albums til forskellige begivenheder. Alt fra familieferien og børnebørnenes eskapader til borgerens egne livshistorier og mindeværdige øjeblikke.

Flere features

Varebestilling

Med Sekoia kan I bestille visiterede plejeartikler direkte fra borgerens skærm. Uden logistiske omveje og uden at tage den lange tur tilbage til kontoret. Sekoia læser borgerens CPR-nummer, hvilket gør det umuligt at lave fejlbestillinger. I får overblik over, hvad der er bestilt, og hvornår det bliver leveret.

Hjælp din kollega

Jeres hverdag består af en række opgaver, I er fælles om at løse. Sekoia understøtter det fælles ansvar ved at vise, hvor der er mest brug for en hjælpende hånd. Med et enkelt tryk kan I se, hvilke opgaver, der mangler at blive udført og hvor. Resultatet er en bedre fordeling af arbejdsbyrden og mindre stress.

Sundhedsmålinger

Sekoia gør det muligt at indtaste og registrere sundhedsmålinger. Det er muligt at tilknytte en bemærkning til målingerne, hvis der er behov for uddybning. Det er muligt at se sundhedsdata i tabeller eller grafer for blodsukker, blodtryk, iltmætning, smerte og vægt. Og data kan eksporteres efter behov.

Instruktioner

Det er muligt at se billed- og videoanvisninger i Sekoia. Dem kalder vi instruktioner. De kan være faglige, til personalet. Eller til borgeren selv, hvis i fx træner en bestemt øvelse. Man kan skrive tekst til sine instrukser og vejledninger, som en hjælp til personalet eller borgeren i dagligdagen.

Vil du booke en fremvising?

Send os en mail på kontakt@sekoia.dk eller ring på 7229 2911

Sekoia   /   Bredskifte Allé 5   /   8210 Aarhus V   /   kontakt@sekoia.dk   /   Tlf. 7229 2911 Sekoia
Bredskifte Allé 5   /   8210 Aarhus V
kontakt@sekoia.dk   /   Tlf. 7229 2911
Sekoia
Bredskifte Allé 5
8210 Aarhus V
kontakt@sekoia.dk
Tlf. 7229 2911